برج میلاد
نوشته شده توسط : sara

گردنبند کریستال

گردنبند کریستال

 

 

اگر به دنبال خرید یک گردنبند بسیار شیک و منحصر به فرد هستید و دوست دارید تا محصولی را خرید نمایید که در میان دوستان خود منحصر به فرد و خاصر تر به نظر بیایید ما گردنبند کریستال را به ما پیشنهاد می کنیم.این گردنبند زیبا که به تازگی  وارد بازار ایران شده است دارای طراحی منحصر به فرد و فوق العاده شیکی است که قطعا نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید طرح بسیار خاص و زیبای ان باعث شده تا فروش زیادی را نسبت به سایر محصولات مشابه خود داشته باشد.ما به همراه این گردنبند بسیار زیبا یک گردنبند با جنس  و کیفیت عالی هم برایتان ارسال خواهیم کرد. همین الان می تواند با ما تماس بگیرید ودرخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ اماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

گردنبند کریستال


این گردنبند زیبا در ۵ رنگ مختلف موجود بوده و شما هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و سافرش دهید.همین الان در هر کجای یاران عزیز که باشید کافیست  دکمه خرید اینترنتی را کلیک نمایید و مراجل بعدی را انجام دهید ما سعی می کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را به دستتان برسانیم.به همراه این گردنبند  یک زنجیر بسیار زیبا نیز در یک بسته بندی شیک برایتان ارسال می شود.رنگ بندی این محصول  به صورت زیر می باشد:
آبی روشن، بنفش، آبی، صورتی و سبز.

دقت نمایید هنگام سفارش گردنبند کریستال حتما رنگ مورد نظر خودتان را نیز ذکر نمایید تا دقیقا همان چیزی که می خواهید را برایتان ارسال کنیم.اگر می خواهید تا همسر  یا نامزد خود را غافل گیر نمایید و هدیه ای شیک و تک را برای انها خریداری کنید ما پیشنهاد می کنیم از گردنبند کریستال برای این منظور استفاده کنید. هم قیمت تمام شده مناسبی دارد و هم اینکه نوع طراحی آن کاملا منحصر به فرد و تک بوده و قطعا هر خانمی با دیدن ان لذت خواهد برد.

گردنبند کریستال

 

اگر به دنبال خرید یک هدیه ویژه برای همسر و یا نامزد خود می باشید ما پیشنهاد می کنیم از این گردنبند حتما به عنوان کادوی اصلی و یا یک هدیه در کنار کادوی اصلی استفاده نمایید.قیمت مناسب و طرح شیک و خاص آن باعث شده است تا کاربران با رغبت و تمایل بیشتری اقدام به خرید آن کنند.وجود نگین های بسیار زیبایی که بروی این گردنبند قرار گرفته است باعث شده است تا طرحی خاص و چشم نواز داشته باشد.کافیست تا همین الان سفارش خود را کامل نمایید ما در کمترین زمان ممکن انرا به دست شما خواهیم رساند.همچنین شما با خرید گردنبند کریستال آنرا همراه با گارانتی خواهید خرید. در واقع اگر در حین ارسال محصول برای ان اتفاقی رخ دهد و کالا معیوب به دست شما برسد ما انرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.

گردنبند کریستال

گردنبند کریستال

 

از این گردنبند زیبا می توانید در مراسم های مختلف مانند عروسی و نامزدی و تولد استفاده کرده و در استفاده از ان نیز محدودیت سنی نخواهید داشت.اگر می خواهید بیشتر دیده شوید و توجه همگان را به خود جلی نمایید باید چیزی داشته باشید که با بقیه فرق داشته باشد و همه جا نتوان نمونه انرا مشاهده کرد.شما احتیاج به محصولی متفاوت و خاص دارید و ما هم گردنبند کریستال را به شما پیشنهاد می کنیم.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:29  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید ساپورت پوست ماری

خرید ساپورت پوست ماری

 

در میان انواع شلوار های ساپورت که این روز ها در بازار فراوان شده و در میان دختر خانم ها نیز مورد استقبال بالایی قرار گرفته است ما یکی از زیباترین انها را برای شما در نظر گرفته ایم.جوراب ساپورت زنانه  با طرح بسیار شیک و منحصر به فردش می تواند نظر هر خانمی را به خود جلب نماید و قطعا شما با پوشیدن این شلوار می توانید توجه همه را بهوئد جلب کرده و بسیار شیک و منحصر به فرد تر نسبت به دوستان خود باشید.از این مدل می توانید مخصوصا جهت استفاده در مجالس و مهمانی ها استفاده نمایید.قابلیت جذب فوق العاده بالا همرا با طرح زیبای پوست ماری می تواند هر نگاهی را به سمت شما جلب نماید.

http://www.samankharid.com/category/%D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%A7%DA%A9/%D8%B3%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA/

 

جوراب ساپورت زنانه موجود در بازار با کیفیت های مختلف و قیمت های مختلفی عرضه شده اند.از همین الان بگوییم که اگر به دنبال محصولی با کیفیت بالا و ماندگاری بالا هستید و دوست دارید تا بارها و بار ها از /ان استفاده نمایید بی انکه تغییری در رنگ و اندازه ان مشاهده کنید ما این شلوار ساپورت را به شما پیشنهاد می کنیم.

ساپورت پوست ماری دارای جنس نرم و لطیفی بوده و قطعا در هنگام استفاده از ان احساس راحتی خواهید کرد.این شلوار به هیچ وجه برای پوست حساسیت ایجاد نکرده و با خیال راحت می توانید از ان استفاده نمایید.همین الان از فروشگاه سامان خرید می توانید این محصول را خرید نمایید و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.کافیست تا بروی دکمه خرید اینترنتی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

کیفیت به کار رفته در جوراب ساپورت زنانه فوق بسیار بالا بوده و به هیچ وجه پارچه ان باعث ایجاد حساسیت در پوست شما نخواهد شد. این موضوع را به این خاطر گفتیم چون شلوارهای ساپورت به خاطر میزان جذب بالایی که دارند اگر جنس به کار رفته در پارچه انها مرغوب نباشد ممکن است باعث سرخ شدن وحساسیت در شما شود.همچنین کیفیت دوخت جوراب ساپورت زنانه فوق بسیار بالا بوده و بارها و بارها بدون اینکه کوچکترین مشکلی در ان ایجاد شود می توانید از ان استفاده نمایید.

http://www.samankharid.com/category/%D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%A7%DA%A9/%D8%B3%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA/

 


همچنین اگر شما آقایان برای خانم های خود دوست دارید تا هدیه ای به یاد ماندنی و شیک را تهیه کنید تا هم خودتان اذت ببرید و هم همسرتان را شاد کرده باشید ما پیشنهاد می کنیم حتما از شلوار ساپورت پوست ماری استفاده نمایید.این طرح خاص و منحصر به فرد می تواند حتی در مهمانی ها و مجالس رسمی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.یک توصیه دوستانه نیز برای خانم های محترم داریم و درخواست می کنیم سعی کنند تا انجایی که می توانند جوراب ساپورت زنانه را در محیط ها و مجالس خصوصی خود استفاده کنند و از ان برای محیط های اجتماعی و بیرون رفتن های روزانه سعی شود استفاده نشود. چرا که با توجه به حالتی که در بدن شما ایجاد می کندو قدرت جذب ان  باعث می شود تا همه نگاه ها به سمت شما جذب شود و در این بین بسیار هستند که نگاه های هرزه و شیطانی خود را به سمت شما خواهند کرد.پس اگر می خواهید برای خود در اجتماع مصونیت ایجاد کنید اول باید از خود شروع کرده  نوع پوششی که برای برون رفتن انتخاب می کنید مطابیق با فرهنگ غنی ایرانی ما باشد.

http://www.samankharid.com/category/%D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%A7%DA%A9/%D8%B3%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA/

ما علاوه بر مدل پوست ماری فوق سعی کرده ایم تا انواع مدل های این محصول را در سامان خرید قرار دهیم . کافیست تا به بخش پوشاک مراجعه کرده و نگاهی به سایر محصولات مرتبط در این زمینه بیاندازید.شما می توانید برای تهیه و سفارش این کالا همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۹۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و سایز و رنگ دلخواه خود را به ما اعلام نمایید و تا انرا به ادرس پستی شما ارسال کنیم.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:28  توسط مهران  |  نظر بدهید

شلوار ساپورت

 شلوار ساپورت

 

 

بی شک اگر بخواهیم در دو سال گذشته یکی از محصولاتی که در میان خانم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است را نام ببریم چیزی نیست جز شلوار ساپورت.بله این سلوار همانطور که می دانید داری طرح ها و رنگ های مختلفی است و در بازار می توان انواع و اقسام مدل های مهتلف انرا یافت.اما مدلی که امروز ما می خواهیم به شما معرفی نماییم بسیار خاص و جذاب و منحصر بهف رد است و تقریبا می توان گفت در میان این همه تنوع در شلوار ساپورت محصول امروز ما تک می باشد.امروز می خواهیم به شما ساپورت طلایی را معرفی نماییم. محصولی که ساخته شده از پارچه دیسکو بوده و بسیار براق و جذاب می شابد. مطمئن باشید  اگر از این شلوار  استفاده کنید  ناخودگاه هر کسشی که شما را ببیند مجذوب راه رفتن شما خواهد شد .

شلوار ساپورت

 

 

اگر می خواهید همه نگاه ها را به سمت خود بکشانید و هوش و حواس را از سر همه بپردانید پیشنهاد ما شلوار ساپورت طلایی است. این شلوار به دلیل جذب بسیار بالایی که دارد انقدر شما را زیبا و منحصر به فرد خواهد کرد که پیشنهاد می کنیم /NB/KKا جایی که مکن از /ان فقط در منزل  برای همسرتان و یا در محیط های خانوادگی استفاده نمایید..ما در سامان خرید محصولی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب تهیه کرده ایم امکان خرید پستی را نیز برایتان فراهم آورده ایم. همین الان کافیست تا برای خرید شلوار ساپورت فوق بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده وس فارش خود را ثبت نمایید و یا می توانیددر این خصوص با همکاران ما به صورت تلفنی تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

شلوار ساپورت

 

 

جنس به کار رفته در این شلوار ساپورت از جنس پارچه دیسکو بوده و بسیار براق و چشم نواز است. ما این محصول را در سایز های ۳۸ تا ۴۰ تهیه کرده ایم و شما می بایست حتما قبل از سفارش بگویید که سایز مورد نظرتان کدام است.همچنین نرمی و لطافت این شلوار بسیار بالا بوده و در ان احساس راحتی فوق العاده ای خواهید کرد.یکی از چیزی هایی که در میان خانم هنگام استفاده از شلوار ساپورت بسیار شایع است ایجاد حساسیت و خارش پوست می باشد. درصورتیکه این محصول با بهترین پارچه به کار رفته برای ان  مانع هر گونه ایجاد  سرخی و حساسیت در پوست شما می شود.شما از این شلوار زیبا می توانیددر مهمانی های خاص و مکان هایی که دوست دارید  همه توجه ها به سمت شما باشد استفاده نموده و خواهیدید دیدکه چقدر خاص و منحصر به فرد می شوید.همچنین شما آقایان اگر در حال خواندن مطلب ما هستید می توانید از این محصول برای خانم های خود سفارش داده و به عنوان یک هدیه به انها کادو دهید.شما خانم ها نیز اگر می خواهید همسران خود را جلب کنید و اگر می خواهید تا انها تمام هوش و حواسشان به سمت شما باشد باید از همین ترفندها استفاده کنید و با پوشیدن این شلوار ساپورت/=M/ آنقدر خود را جذاب و زیبا کنید تا زمانی که او به منزل /امد با دیدن شما گفت زده شده و تمام  حواسش به سمت شما باشد.

 

شلوار ساپورت

 

خوش پوشی و شیک بودن  مساله بسیار مهمی است که شما خانم ها باید حتما ان را رعایت کنید مخصوصا اگر می خواهید همسرتان سر به زیر و مطیع شما باشد این روش موثرترین راه ممکن است.ما سعی کرده ایم تا از میان محصولات موجود در بازار یکی از با کیفیت ترین ها را برای شما در فروشگاه ساملن خرید در نظر بگیریم و امیدواریم با  ارائه خدمات خوب بتوانیم رضایت شما را فراهم کنیم.در اخر هم توصیه ما این است به دلیل منحصر بودن این شلوار ساپورت حتما سعی کنید تا انجایی که ممکن است از این محصول تنها در مهمانی های خصوصی و در برابر همسرتان استفاده نمایید و تا جایی که می توانید از /آن برای محیط های بیرون و بازار استفاده نکنید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:28  توسط مهران  |  نظر بدهید

تی شرت لاغری مردانه

تی شرت لاغری مردانه

 

یکی از مشکلاتی که گریبان گیر بسیاری از افراد جامعه می باشد مشکل اضافه وزن و چاقی می باشد.چربی های اضافه دور شکم و پهلو باعث می شود هر هیکلی را زشت و نامتناسب جلوه دهد و همین امر باعث می شود تا اصلا در لباس تیپ و ژست زیبایی نداشته باشید.یکی از روش های  به کار رفته برای این معضل استفاده از گن لاغری می باشد.ما امروز در فروشگاه سامان خرید برای آقایان تی شرت لاغری مردانه اسلیم لیفت را در نظر گرفته ایم.این محصول هم دارای کیفیت بالایی بوده و هم برندی معروف و شناخته شده می باشد.دیگر نیاز نیست تا برای کاهش وزن و لاغری حتما از رژیم های طاقت فرسا استفاده کنید و یا تن به قرص و داروهای لاغری دهید. کافیست تا از این گن لاغری استفاده نموده و  تاثیر آنرا بعد از مدتی کوتاه در خود مشاهده کنید.اولا که تنها با پوشیدن این گن ۲ تا ۳ سایز به صورت لحظه ای کاهش سایز پیدا خواهید کرد و حال اگر بتوانید در حین استفاده از این گن کمی تحرک خود را بیشتر کنید دیگر می توان امیدوار بود که با سرعت بیشتری به کاهش وزن خود خواهید رسید.

تی شرت لاغری مردانه

 


تی شرت لاغری مردانه  متناسب برای اقایان طراحی و ساخته شده است و بعد از انکه از این تی شرتاستفاده کردید خواهید دید که به طور معجزه اسایی دیگر خبری از چربی های دور شکم و پهلوی شما نخواهد بود و با خیال راحتی می توانید پیراهن و کت منالسب خود را پوشیده و با هیکلی متناسب به مهمانی و جشن خود بروید بی انکه کسی متوجه این شود که شما از تی شرت لاغری استفاده کرده اید.همین الان کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید و یا به صورت پستی با کلیک بروی دکمه خرید پستی کنار محصول این کار را انجام دهید.

تی شرت لاغری مردانه

 

 

با استفاده از این روش تنها در عرض چند ثانیه کل چربی های شما نا پدید شده و دیگر نگران بد هیکل بودن خود نخواهید بود.در ساخت این تی شرت سعی شده است از الیاف ضد تعریق و ضد گرما استفاده شود تا مدت زمانی که از ان استفاده می کنید دچار مشکل نشوید.کالا های مشابه این محصول در بازار بسیار یافت می شوند اما باید بدانید اگر جنس تقلبی بخرید نه تنها ان اثر بخشی که باید داشته باشد را ندارد بلکه موجب تعریق و گرم شدن شما شده و مشکلاتی از این قبیل را برایتان ایجاد می کند.تی شرت لاغری مردانه اسلیم لیفت را می توانید بارها و بار ها استفاده کرده و بشویید بی انکه تغییری در اندازه و حالت آن ایجاد شود.لطفا حتما هنگام خرید کالا سایز مورد نظرتان را نیز ذکر کنید تا بتوانیم محصولی مناسب را برایتان راسال نماییم.همچنین دقت نمایدی بعد از ثبت سفارش باید چند روز تحمل بفرمایید تا از طریق پست   کالای مورد نظرتان را دریافت کنید.

تی شرت لاغری مردانه

 


ویژگی های این تی شرت زیر پیراهنی بودن آن ، راحت بودن سفت بودن آن که باعث جمع شدن ناحیه شکم و پهلو ها می شود و استفاده آسان آن است.حالا شما می توانید با این محصول بدون لاغری ، بدون قرص ، بدون کوچکترین زحمتی فرم ناخوشایند شکم و پهلوهای خود را از دید ها پنهان کنید.حتما در زمان ثبت سفارش یادتان باشد که سایز مورد نظر خود را نیز ذکر نمایید.دقت کنید که در بازار محصولاتی تقلبی هم نام با تی شرت لاغری مردانه در حال فروش هستند که هیچ کدام از خصوصیات گفته شده را دارا نیستند و تنها شما به خاطر چند هزرا تومان ارزان تر تمام پول خود را دور خواهید ریخت.ما در فروشگاه سامان خرید محصولی با کیفیت بالا و به صورت اورجینال برایتان اماده کرده ایم و در هر کجای کشور که باشید می توانیم به صورت پستی انرا برایتان ارسال نماییم.

در حین ارسال کالا چنانچه برای ان مشکلی رخ دهد ما به صورت رایگان یک گن لاغری نو  ارسال خواهیم کرد.اگر می خواهید به مهمانی و یا یک جلسه مهم بروید و دوست دارید تا بسیار خوش هیکل و ایده آل باشید پیشنهاد می کنیم در زیر لباس های خود از تی شرت لاغری مردانه فوق استفاده نمایید. بی آنکه کسی متوجه شود شما تا ۳ سایز لاغر تر نشان خواهید داد و دیگر خبری از چربی های پهلو و شکم شما نخواهد بود.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:27  توسط مهران  |  نظر بدهید

ژل افزایش قد

ژل افزایش قد

 

یکی از  مسائلی که شاید خیلی ها این روزها به دلایل مختلف به دنبال آن هستند مساله افزایش قد است.و نمی توان با توجه به حساسیت های بوجود امده از این موضوع به راحتی گذشت.هر روز شاهد ان هستیم که در تبلیغ های مختلف روش هایی را برای افزایش قد و رهایی از کوتاهی قد  معرفی می کنند و اکثر این روش ها نیز استفاده از مواد شیمیایی و قرص و مکمل ها می باشد.اما امروز می خواهیم محصولی را به شما معرفی نماییم که می تواند بدون کوچکترین عوارض جانبی در لحظه قد شما را تا ۵ سانتیمتر افزایش دهد .نام این محصول ژل افزایش قد می باشد و همانوطر که در تصاویر ملاحضه می کنید بدون اینکه کسی متوجه شود انرا می توانید درون کفش های خود قرار داده و از این پس ۵ سانتیمتر بلند تر از آن چیزی که هستید خواهید شد.

 

 

 

ژل افزایش قد به هیچ عنوان دارای عوارض نیست و اصلا  راه رفتن شما را غیر طبیعی نمی کند و شما به مانند گذشته می توانید راه بریود و بدوید بدون اینکه کسی متوجه حضور این محصول درون کفش های شما شود.شما می توانید از این محصول برای هدیه دادن به عزیزان خود و انهایی که می دانید دوست دارند تا چند سانتیمتر بلند تر از انچه که هستند شوند خریده و هدیه دهید. هم قیمت مناسب کالا و هم کیفیت بسیار بالای ان باعث شده تا ژل افزایش قد به یکی از پر فروش ترین ها در بازار تبدیل شود.کافیست تا همین الان بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و یا اگر در این مورد سوالی دارید و می خواهید به صورت تلفنی اقادم به خرید نمایید با شماره های ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ یا ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

 

 

 

با استفاده از این محصول به جای هزینه هیا بسیار شنگین و به دنبال عوارض جانبی جبران نا پذیر خیلی ساده و راحت و در همان لحظه چند سانتیمتر بروی قد خود خواهید اورد و هیچ کس هم از این موضوع مطلع نخواهد شد.مثلا اگر به یک مراسم مهم دعوت هستید و دوست دارید تا کمی بلند قد تر نشان دهید یا می خواهید به مراسم خواستگاری بروید و…. از این نوع مراسمات این ژل افزایش قد می تواند مشکل گشای شما باشد و شما را ۵ سانتیمتر بلند تر نماید..

محصول ارائه شده در فروشگاه سامان خرید دارای کیفیتی عالی و قیمتی مناسب بوده و همچنین ما تمام کالاهای خود را با گارانتی تعویض برایتان ارسال خواهیم کرد تا اگر در حین ارسال کالا مشکلی برای آن بوجود امد به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض نماییم.استفاده از این محصول برای خانم ها و آقایان مناسب بوده و از این جهت هیچ محدودیتی وجود ندارد .همچنین شما در هر رده سنی که باشید می توانید از این ژل افزایش قد براحتی استفاده کنید.فقط دقت نمایید به دلیل استقبال فراوان از این کالا شاهد آن هستیم که در بازار کالاهای مشابه و تقلبی و بدون کیفیتی در حال عرضه شدن هستند و متاسفانه بسیاری از خریداران نیز به خاطر عدم اطلاع رسانی اقدام به خرید انها نموده اند.پس دقت کنید که از کدام فروشگاه برای تهیه این کالا اقدام می کنید.

 

این محصول را اگر به صورت استاندارد و اصلی تهیه کنید بدون اینکه تاثیریبروی راه رفتن شما داشته باشد و شما را در حین راه رفتن اذیت نماید می توانید به صورت دائمی از ان استفاده کنید و از این پس برای همیشه شما ۵ سانتیمتر بزرگتر از آن چیزی که هستید نشان داده می شوید.پس دقت کنید تا برای تهیه ژل افزایش قد محصولی اصلی و با کیفیت را خریداری کنید. ما این کالا را در هر کجای ایران که باشید تنها ظرف مدت چند روز به دستتان خواهیم رساند. الان سفارش خود را ثبت کنید و برای همیشه با کوتاهی قد خداحافظی نمایید.  این محصول به دلسیل خاصیت طبی بودنش علاوه بر اینکه قد شما را افزایش می دهد باعث ایجاد ارامش و راحتی در راه رفتن و قدم زده شما نیز خواهد شد و این مهمترین خصوصیت یک ژل افزایش قد اصلی می باشد .

 

 

 

 

 

دیگر  مانند گذشته ها افزایش قد تنها یک رویا نیست و شما بدون کوچکترین عوارض جانبی و براحتی و با کمترین هزینه ممکن می توانید به آرزویی دست یابید که خیلی ها هیچ وقت تصورش را نمی کردند به همین راحتی بتوان به ان دست یافت .این فرصت را غنیمت بشمارید تا کالاهای اصلی و با کیفیت را در فروشگاه موجود داریم از انها سفارش داده و برای همیشه با کوتاهی قد خداحافظی نمایید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:27  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید ماساژور گردن اسپیکر دار

خرید ماساژور گردن اسپیکر دار

 

همیشه بعد از یک روز کاری چیزی که بسیار می چسبد و خستگی ادم را از بین می برد یک ماساژ اصولی از ناحیه گردن می باشد.ما برای این منظور امروز یک دستگاه ماساژور گردن را به شما معرفی خواهیم کرد که دارای اسپیکر بوده و شما می توانید در حین انجام ماساژ گردن به موزیک مورد علاقه خود نیز گوش فرا دهید.این محصول دارای ۶ حالت حرکتی بوده و می تواند بعد از یک روز کاری خسته کننده به شما آرامش و احساس بسیار خوبی را هدیه دهد.شما  کافیست تا دستگاه را مانند تصاویر در پشت گردن خود قرار داده و یک موزیک ملایم نیز  پخش کنید و چشمان خود را آرام بسته و دیگر بگذارید تا ماساژور گردن کار خودش را انجام دهد.

این محصول برای مساژ دادن رگ ها و عضلات گردن بسیار مفید بوده ومی تواند با بهترین حالت ممکن به شما آرامشی بی نظیر را هدیه دهد.دستگاه فوق دارای دو اسپیکر بسیار با کیفیت بوده و قابلیت پخش موزیک هایی با فرمت mp3 را نیز دارد. همین الان می تاوانید از فروشگاه سامان خرید اقدام به تهیه این کالا نمایید. در هر کجای ایران عزیز که باشید تنها در عرض چند روز ما محصول مورد نظرتان را برایتان ارسال خواهیم کرد.دقت کنید که کیفیت ارائه شده این محصول در سامان خرید بسیار بالا بوده و سعی شده است تا از بهترین و در جه یک ترین کالای بازار در این زمینه استفاده شود.

ماساژور گردن


شما در همه جا می توانید از این ماساژور گردن استفاده نمایید.از محیط کار گرفته تا هنگام رانندگی و محیط های دیگر .نحوه طراحی این محصول به گونه ای بوده که براحتی قابل حمل باشد و دارای وزن سبکی نیز می باشد.شما همین الان می توانید کالای خود را از فروشگاه سامان خرید سفارش داده و بعد از  دریافت آن وجه محصول را به مامور پست بپردازید.
روکش این ماساژور از جنس لیکرا استاندارد و تایید شده می باشد که با دانه های استیروفوم پلی استیرنی پر شده است این دانه ها حرکت کنترل شده و دلپذیری به ماساژور میبخشد و مثل یک ضربه گیر مناسب جلوی هر گونه ضربات اضافی به عضلات و رگ های ناحیه گردن را می گیرد.

ماساژور گردن

 


اگر بخواهیم به صورت کلی به ویژگی های این ماساژور اشاره کنیم می توان به موارد زیر اساره ای کرد:
این محصول قابلیت تنظیم در ۶ حالت مختلف ماساژ دهی را دارا بوده و براحتی بروی رگ ها و عضلات گردن می تواند مانور دهد.قابلیت خاموش شدن خودکار را دارا می باشد.با خرید ماساژور گردن همزمان علاوه بر ماساژ با کیفیت بالا می توانید از موزیک پلیر آن نیز استفاده کرده و به موسیقی های مورد علاقه خود گوش فرا دهید.گردن عضو بسیار حساسی است و اگر مراقب آن نباشید می تواند بسیار عواقب بدی را به همراه داشته باشد. در ضمن آرامشی که از ناحیه گردن به واسطه ماشاژ دادن به کل بدن القا می شود نیز در نوع خود بی نظیر است و به همین دلیل است که سعی شده است در میان ماساژور ها محصولی هم برای این ناحیه طراحی و بسشازند و محصول فوق نیز نتیجه سال ها زحمت در این زمینه است.از این ماساژور گردن می توانید در شرایط مختلف و در زمان های مختلف استفاده نمایید .مثلا زمانیکه در حال مسافرت هستید و در اتوبوس نشسته اید می توانید برای راحتی گردن خود این دستگاه را با خود همراه داشته باشید و یا در هنگام خواب و یا بعد از یک روز کاری خسته کننده می تواند یار و همراه بسیار خوبی در کنار شما باشد.

ماساژور گردن

 

امیدواریم با خرید از فروشگاه سامان خرید از کیفیت محصولات ما و خدمات پشتیبانی و پس از فروش ما نیز رضایت کامل را داشته باشید ما سعی کرده ایم اولین اولویت خود را در تهیه اجناس با کیفیت قرار دهیم و تنها به خاطر ارائه جنس های ارزان تر روی به طرف کالاهای بی کیفیت نیاوریم و امیدواریم شما نیز با درک این موضوع همیشه سعی بر خرید کالاهای با کیفیت به جای اجناس تقلبی و ارزان قیمت داشته باشید.

 





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: